סוף שבוע רומנטי – טיול זוגי לצפון

כשזוגות רוצים להתפנק כמו שצריך, הם יחפשו מקום מבודד עם נוף מהמם, הרבה אטרקציות מסביב, פרטיות מלאה ואם אפשר גם פינוקים כמו ג'קוזי ובריכה.

סוף שבוע רומנטי – טיול זוגי לצפון הוא הפתרון המושלם עבור זוגות כאלו, ובמאמר הקרוב אספנו עבורכם כמה המלצות שאסור לפספס בסוף שבוע רומנטי שכזה.

אז בואו נראה איך הופכים טיול זוגי לצפון לחוויה שלא תשכחו לאורך המון זמן.

 

הצפון הוא המרגיע הלאומי של מדינת ישראל

כל מי שחי בצפיפות של המרכז או במדבר שבדרום יודע שאיך שמתחילים להגיע למחלפים כמו מחלף עין תות מריחים כבר ריח אחר, נושמים אוויר אחר ומרגישים שהנה, החופש מתחיל. ממש כפי שטיול בחו"ל מתחיל בנמל התעופה בן גוריון, כן כבר על כבישי הצפון מתחילים לחוש איך הרוגע נוחת עלינו והחופשה מתחילה.

טיול זוגי לצפון בין אם הוא מתקיים בתור סוף שבוע רומנטי ובין אם בתור מתנת יום הולדת לאחד מבני הזוג הוא הטיול המושלם שמשלב בין אטרקציות, רוגע, נופים ואולי החשוב ביותר מכולם – שקט.

 

סוף שבוע רומנטי – טיול זוגי לצפון

אז מה עושים בטיול זוגי לצפון? וואו, מה לא. קודם כל, כדי להתחיל את החופשה בטעם מתוק תוכלו למצוא המון סדנאות שוקולד באיזור. חלק מהמקומות, כמו למשל מוזיאון השוקולד של שולמן, מציעים לא רק סדנת שוקולד אלא ממש סיור במפעל השוקולד של שולמן, הכולל מוזיאון קטן שבו מוצבים פסלי שוקולד בצורות של דוד בן גוריון, גיטרה ועוד. בסוף הסדנה תצאו עם טראפלס ושוקולד בצורה שתעצבו בעצמכם, והטעם – טעם שיכול להיות רק לשוקולד של הצפון.

 

אני שיכור וכן מיין ידידיי

מילות השיר הן אמנם "אני שיכור ולא מיין", אבל בסוף שבוע רומנטי בצפון אי אפשר לדלג על סיור בלפחות שניים או שלושה יקבים ברמת הגולן. מדובר כאן על יקבים איכותיים עם יינות מגוונים, אדומים, לבנים ורוזה, וכחלק מהסיור תוכלו להנות גם מטעימות, גם מביקור בחדר החביות של היקב שבו מתיישנים היינות וכמובן תזכו לשמוע את סיפורו של היקב – המסורת, ההתגלגלות וכמובן קצת פרטים מעניינים כמו כמה בקבוקים מיוצרים בו בשנה ומי המסעדות המפורסמות שמזמינות את היינות של היקב.

 

ארוחה במסעדה עם הנוף הפתוח בשקיעה

אחד היתרונות של הצפון של מדינת ישראל הוא שהוא נמצא על גבי הרים גבוהים ומאפשר תצפיות מדהימות כמעט מכל נקודה. טיול זוגי לצפון בלי לשבת במסעדה או בית קפה שיש בהם נוף פתוח בזמן השקיעה הוא טיול לא שלם, ותאמינו לנו – אתם לא רוצים לפספס את החוויה הזו.

מה שכן, בזמנים עמוסים כמו עונות האביב והקיץ מומלץ מאוד להזמין מקומות במסעדות כדי שלא תמצאו את עצמכם מבזבזים את הזמן הרומנטי שלכם על המתנה בתור עד ששולחן יתפנה. תעשו חיים!

נשיקה

תוכן עניינים

מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו