טיול מאורגן ליפן 14 יום

אם אמרו לכם שאת יפן אפשר "לעשות" ב-14 יום, סיפרו לכם אמת מדויקת. רוצים לחוות את יפן במיטבה ובצורה הכי יעילה מבחינת לוחות זמנים? רגע לפני שמדברים על טיול מאורגן למדינת יפן המדהימה והייחודית, בואו נדבר על מוקדים שחובה לבקר בהם.

יפן, יפן, כמה שאת לא תוכלי אף פעם לאכזב אף תייר ותיירת שמגיעים לפקוד את נופייך המשגעים. עבור המגיעים ליפן הקסומה, אנחנו תמיד נמליץ מראש לתכנן את לוחות הזמנים ואת זמני הנסיעות, ככה שתוכלו להספיק כמה שיותר. בשורה התחתונה, כמובן שמדובר במדינה עצומה, ככה שאתם כן צריכים לייעל את זמניכם. ההמלצה הכי גורפת? טיולים מאורגנים ליפן – אתר יפן טורי עם צוות מקצועי, שיודע ומכיר כל פינה וסנטימטר באזורים פופולאריים ביפן. בואו נדבר על זה:

 

ביקור ביפן ובמוקדי התיירות בה שאסור לפספס

טיול ליפן חייב לכלול ביקור באחד האיים הכי מפורסמים ביפן, האי הנקרא נאושימה. אתם מוזמנים להכיר נופים ייחודיים שלא העליתם בדמיונכם שהם קיימים, כולל מרכזי טכנולוגיות כל כך מתקדמים, עד שתחשבו שהגעתם בטעות למאדים. באמת מדהים.

האי-נאושימה, הוא אי אשר גדוש במרכזי קניות ובמרכזי מסחר, במסעדות ובתי קפה, מוקדים עירוניים ועוד. לרגע זה יכול להרגיש לכם כמו מנהטן, אבל הנימוס של תושבי המקום והאיפוק שלהם לא יכולים להטעות – אתם ביפן!

 

הייתם כבר בקיוטו? הכירו את פנינת יפן האמיתית

אוקי, בקיוטו אתם חייבים להיות. אין ספק, אם עדיין לא עשיתם את דרככם לעיר קיוטו, אתם חייבים לעשות זאת בהקדם. על פי דעתם של מטיילים מכל העולם, מדובר באחת הפנינים הכי מרהיבות של יפן. בעוד שמדובר בפנינה של ממש, אפשר למצוא בה את כל החן והיופי שיש בפנינים, כולל סמטאות מדהימות בעיר, שביל הפילוסופים המפורסם, הרובע העתיק שהיה ידוע בתור הרובע של הגיישות לשעבר ועוד.

בואו נגיד זאת כך, העיר קיוטו היא עיר MUST לכל דבר ביפן, אבל ההגעה אליה חייבת לעבור דרך ערים נוספות ואחרות. נדייק את זה, לא חייבת, אבל ההגעה לקיוטו בהחלט תהיה מדהימה יותר אם תעברו דרך מקומות מפורסמים כמו הירושימה, נארה, האי מיאג'ימה, אוקיאמה, מצודת הימג'י ועוד. לידיעתכם, מומלץ מאוד לברר לגבי כרטיס רכבת JR PASS – נסיעה חופשית ברכבות המהירות בעולם – 320 קמ"ש!

 

כל היופי והקסם של יפן ב-14 יום: בהחלט אפשרי באופן מאורגן

הדפים קצרים מכדי לתאר את כל היופי שתחוו במקומות וערים אלו, ככה שהכי טוב לחוות את זה בעצמכם. ואיזו דרך יותר טובה לחוות את יפן מאשר הדרך של טיולים מאורגנים?

עצה שלנו, קחו לכם מורה דרך, מדריך, חברת טיולים, או אפילו חבר טוב שמכיר את יפן. בסופו של דבר, אתם תחסכו בזמנים ותייעלו את הנסיעות שלכם, ככה שתוכלו להספיק לחוות כמה שיותר מיפן.

קרון

תוכן עניינים

מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו