למה כדאי לקחת את התינוק שלכם לטיול?

כהורים צעירים שאוהבים לטייל בטח שאלתם את עצמכם לא אחת האם לקיחת התינוק שווה את ההשקעה הכרוכה בהתארגנות לטיול כזה. מצאנו לכם שלוש סיבות שיענו לכם בחיוב על השאלה.

 

זמן איכות משפחתי

בין אם אתם הורים טריים לילד ראשון ובין אם אתם משפחה עם מספר ילדים אליה נוסף ילד חדש, טיול יאפשר לכם להתגבש כיחידה אחת עם התינוק החדש שלכם. האווירה בטיול היא אחרת מאווירת היום יום, היא מאפשרת זמן איכות וסבלנות, תוך הקדשת תשומת לב מרבית לכל בני המשפחה. הטיול יאפשר לכם גיבוש וקבלה של התינוק החדש מבלי לוותר על ההנאות שלכם. ישנה חשיבות רבה לתחושה שהתינוק לא משבש לכם את סדר היום המשפחתי, אם עד שהתינוק נולד אהבתם לטייל, אין סיבה שלא תעשו זאת ביחד אתו.

 

התפתחות והנאת התינוק

תינוקות זקוקים לגירויים רבים ולומדים כל יום מחדש על העולם. לקיחת התינוק לטבע תאפשר לחשוף אותו למגוון רחב של גירויים אליהם הוא לא יכול להיחשף בשגרה. לפעמים אפילו רק אוויר צח ואור שמש יעשו טוב לתינוק.

כשמדובר בתינוק גדול יותר, חווית הטיול יכולה להיות מלמדת ומעשירה. ניתן לנצל את ההזדמנות וללמד אותו על העולם שסביבו, לאפשר לו לשאול שאלות ולהתחבר אל האדמה והטבע.

דבר נוסף שכדאי לזכור הוא שסף ההנאה של תינוק הוא נמוך, כמעט כל דבר חדש שתראו לו בסביבה כמו נחל זורם או ציפור מיוחדת יגרמו לו אושר רב.

 

נשיאת התינוק

אחד החששות עמם מתמודדים הורים לתינוק קטן בשאלת היציאה לטיול היא השאלה איך ניתן לעבור מסלול או טיול במרחב עם תינוק מבחינה טכנית. כדאי לדעת, שכיום ישנם אמצעים רבים ונוחים המאפשרים להורים טריים לקחת איתם את התינוקות ולצאת למסלולים המותאמים לעגלות, או לחילופין לסחוב אותם עליהם במנשאים. בבחירת המנשא, כדאי לבחור מנשא לתינוק מומלץ ולנסות את המנשא קודם לטיול כדי לוודא שהוא נוח לכם ולתינוק ויאפשר לכם טיול בנוחות המרבית.

נשיאת התינוק תאפשר לכם לטייל בחופשיות במקומות סגורים כמו מוזיאונים, גלריות ויציאה בשעות הערב למסעדות. בנוסף, במידה ותבחרו ללכת במסלולים בטבע, תוכלו לעשות זאת בנוחות, כמובן כל עוד המסלולים קלים ומותאמים לנשיאה.

בנוסף ליתרונות שמנינו, בכל זאת כדאי לשים לב למספר דברים כדי שהטיול לא ייהפך למעמסה:

חשוב מראש לבחור יעד המותאם לטיול עם תינוק, יעד אשר יאפשר הליכה עם עגלה או מנשא לתינוקות. במידה ובוחרים לנסוע ליעד שהוא יותר מיום אחד, כדאי לבחור מלון המותאם לאירוח תינוקות ומסלולים הקרובים לאזור השהייה.

כדאי להצטייד מראש בבגדים להחלפה, שמיכה, מזון לתינוקות, חיתולים, מגבונים, טיטולים או כל דבר אחר שתצטרכו. בנוסף, מומלץ לוודא שיש באזור סופר למקרה שתתקעו.

אמא וילד

תוכן עניינים

מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו