היכן הכי משתלם לקנות ביטוח טרם טיסה לחו"ל

בין אזרחי מדינת ישראל שוררות מחלוקות רבות, אך אם יש דבר שמשותף כמעט לכולם הוא אהבתם לטיסות לחו"ל. מאות אלפי ישראלים פוקדים את מדינות העולם השונות מידי שנה, הן לצורכי חופשה והן ביקורי משפחות ועבודה.

כשזה נוגע לטיסות לחו"ל, היום כולם יודעים שרכישת ביטוח נסיעות לפני הטיסה זהו צעד שלא ניתן לוותר עליו. ביטוח נסיעות מצוין מעניק שקט נפשי בזמן החופשה ומפחית סיכונים. ועכשיו לשאלה – היכן הכי משתלם לקנות ביטוח נסיעות לחו"ל? תשובות בהמשך.

 

ביטוח נסיעות – מה זה בכלל?

במדינת ישראל, כל אזרח ואזרחית נהנים מביטוח ממלכתי אשר דואג לכסות את רוב ההוצאות הרפואיות שלהם מעצם היותם אזרחים. יחד עם זאת, כאשר עוזבים את גבולות המדינה, הביטוח לא תקף ובמידה וצצים מצבים רפואיים אשר דורשים כיסוי המדינה לא תיקח אותן זאת על עצמה.

לשם כך, קמו חברות ביטוח נסיעות לחו"ל אשר מספקות את השירות הזה עבור האזרחים במסגרת הסכם הנעשה טרם הטיסה. כמו כן, מסגרת הביטוח מתקיים כיסוי גם על הוצאות אחרות כמו אובדן כבודה ועוד, זאת בהתאם לתנאי הפוליסה.

 

ממי כדאי לקנות ביטוח נסיעות לחו"ל?

לשאלה הזאת אין תשובה חד משמעית אחת והיא תלויה במספר גורמים שיש לקחת בחשבון. כדי לענות על השאלה באופן המוצלח והמותאם ביותר, יש לבצע השוואת ביטוחים אמינה, היכנסו לכאן להשוואה. כדי לסבר את האוזן, ריכזנו עבורכם כמה מהגורמים החשובים ביותר יש לקחת בחשבון ולהשוות לפני שבוחרים ביטוח נסיעות לחו"ל:

 

  • גובה הכיסוי

בדרך כלל, כאשר רוכשים מוצר או שירות מסוים הדבר הראשון שנהוג לשים אליו לב הוא המחיר. במקרה של ביטוח נסיעות, המצב מעט מורכב יותר. הגורם המשמעותי ביותר שיש לבחון לפני שבוחרים חברת ביטוח הוא גובה הכיסוי, שכן יכול להיווצר מצב בו בוחרים בפוליסה זולה יחסית אך כזאת שהכיסוי אליו מתחייבת חברת הביטוח הוא נמוך משמעותית ביחס לחברות הביטוח האחרות.

 

  • הרחבות שונות

כאמור, אין פוליסה אחת אשר מתאימה לכל הנופשים ולכל המטרות. בחירה מושכלת של ביטוח נסיעות תהיה כזאת שלוקחת בחשבון את כל הכיסויים אשר עלולים להיווצר כתלות באופי החופשה. לדוגמה, חופשה אשר במסגרתה תתקיים השתתפות פעילה בספורט אתגרי, תהיה כזאת שתצריך פוליסת ביטוח עם ההרחבה המתאימה, שכן רוב הפוליסות הבסיסיות לא מכסות הוצאות רפואיות שמקורן בספורט אתגרי.

 

  • עלות הביטוח

החברות השונות והפוליסות השונות נבדלות זו מזו במחיר שהן גובות עבור השירות. לפני בחירת הביטוח, השוו את מחירי הפוליסות השונות. יחד עם זאת, שימו דגש עיקרי על גובה הכיסוי, כדי לשלם קצת יותר כדי להבטיח כיסוי משמעותי.

 

לסיכום – אל תוותרו על השוואה מעמיקה

כשזה נוגע לביטוח נסיעות לחו"ל, וודאו כי פוליסת הביטוח שלכם תשרת את מטרת הטיסה שלכם ותכסה עד כמה שניתן את ההוצאות שעלולות לצוץ לפי אופי הטיסה. בהצלחה וחופשה מהנה!

ביטוח לפני טיסה לחול

תוכן עניינים

מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו