מסע בדרך האטלנטית באירלנד

ישנן הרבה דרכים יפות בעולם. כביש 1 שבין לוס אנג'לס לסן פרנסיסקו, כביש טרנספגרשאן שברומניה ועוד רבות וטובות. אבל נדירות הדרכים המיוחדות, הארוכות, היפות והמגוונות כמו הדרך שעליה נספר במאמר הבא. בזמן שאחרים מתכננים את הדרך שלהם בין ככר מרכזית, שדרת קניות ושער ניצחון שבאחת מערי הבירה האירופאיות, אנחנו מזמינים אתכם לצאת קצת מהקופסה ולתכנן מסע בדרך האטלנטית באירלנד. נשמע מופרך? קבלו את המדריך המלא למסע.

מסע בדרך האטלנטית באירלנד

הדרך האטלנטית באירלנג נמצאת בנקודת המפגש שבין האוקיאנוס האטלנטי לבין החוף המפורץ של אירלנד. הדרך כולה אורכת כ-2,500 קילומטר ורוויה בנקודות עצירה מדהימות עם נופים שונים ומגוונים. כשמדברים על טיול באירלנד, חובה לכלול מסע בדרך האטלנטית באירלנד, שכן רוב האתרים המעניינים במדינה נמצאים לאורכה. הדרך נמשכת מצפון המדינה ועד לדרומה, ורצופה בשלטי דרך להכוונה עם סימונים צפונה ודרומה.

נקודות עצירה שוות בדרך האטלנטית באירלנד

לאורך השורות הבאות נרכז מספר נקודות עצירה שאסור לכם בשום אופן לפספס. חלקן מבנים, חלקן נופים וחלקן מנפלאותיו של הטבע.

מאלין הד, הנקודה הצפונית באירלנד, היא נקודת תצפית מטריפה ממנה נשקפים האוקיינוס האטלנטי ובתקופות מסוימות גם אורות הזוהר הצפוני, שממלאים את השמיים בצבעי ירוק, סגול, אדום, צהוב וכחול. באיזור קיים בית קפה שמאפשר רכישת משקאות חמים שיחממו אתכם בזמן שאתם צופים במראות המרהיבים של מאלין הד וסביבתה. מאלין הד היא חלק בלתי נפרד ממסע בדרך האטלנטית באירלנד.

הדרך האטלנטית באירלנד

אטרקציות נוספות במסע בדרך האטלנטית באירלנד

כשתגיעו לחצי האי פאנאד תמצאו שם מגדלור. המגדלור קיים באיזור משנת 1818, כאשר נבנה לאחר טביעת ספינת המלחמה בלוג סווילי. אל המגדלור תוכלו להיכנס ולהשקיף ממנו על הנוף שבסביבה.

במחוז דונגל בעיירה לטרקני נמצאות קתדרלות עתיקות ומפוארות, שמכילות בתוכן יצירות אמנות, נברשות מרשימות וחלונות זכוכית מאויירים וצבעוניים.

עוד במסע בדרך האטלנטית באירלנד תוכלו למצוא את מנזר קיילמור. המנזר הגדול שוכן במחוז גולווי, ומקיפים אותו גנים ויקטורייאנים יפהפיים וכנסיה. מחוץ למנזר יש מסעדה נחמדה וכן חנות שמציעה למכירה מגוון מוצרים שנזירות המנזר הכינו, וביניהם שוקולדים וריבות. הגנים הויקטוריאנים שבמקום הם חוויה בפני עצמה, שכן הם מכילים חממות משוחזרות, בית תה וכן גן ומסביבו חומה שנבנתה בסגנון הויקטוריאני גם היא.

השכרת רכב באירלנד

על מנת לקיים מסע בדרך האלטלנטית באירלנד בדרך המיטבית ביותר, אנחנו ממליצים להצטייד ברכב מושכר שיהיה גדול מספיק כדי להכיל את הציוד שלכם וישרת אתכם נאמנה. צפויות לכם נסיעות לא קצרות ממקום למקום ואתם עומדים לבלות ברכב זמן ממושך, דאגו שהרכב יהיה סביבה נעימה ונוחה בשביל המסע. 

מה אירלנד מציעה בנוסף לנופים?

אירלנד, המדינה הקרה וחובבת הבירות, מציעה ברים רבים ומסעדות באווירה מוזיקלית של שירים וריקודים. בפאבים מתנגנת מוזיקה מסורתית ולרוב אף מתקיימות הופעות חיות של להקות, עם הלבוש האירי וכלי הנגינה  המסורתיים, שאף תייר או מקומי לא יכול להישאר אדיש אליהם. מבלי שתשימו לב, תתחילו גם אתם לשתות, לרקוד ולהנות.

אז קדימה, למה מחכים? ארזו וצאו למסע בדרך האטלנטית באירלנד, לפני שכולם מגלים על הקסם המופלא שלה.

תוכן עניינים

מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו