טיול סקי לאיטליה

רבים מהמטיילים הישראלים אוהבים לגלוש, אך לצערנו מדינת ישראל לא מסוגלת לספק אתרי סקי ראויים לצורך מימוש התחביב. הר החרמון שבצפון הארץ, שמתפקד כאתר גלישה בישראל, מושך אליו כל כך הרבה גולשים עד שהאתר מתמלא ולרוב גם נסגר בעקבות העומס. בעקבות כך, הרבה מהישראלים אוהבים לנסוע למגוון אתרי סקי מסביב לעולם, על מנת להצליח ולהנות מהתחביב שלהם בהרים המושלגים שפתוחים בפניהם. במאמר זה נפרט על טיול סקי לאיטליה, כל מה שצריך לדעת בשביל להנות ממנו מההתחלה ועד הסוף.

למה דווקא באיטליה?

בעולם אכן קיימות כמה וכמה מדינות שיכולות לספק אתרי גלישת סקי מהטובים בעולם. בין בולגריה, שוויץ, אנדורה, צרפת, אוסטריה ועוד – איטליה מרכזת בתוכה מספר גדול מאוד של אתרי גלישת סקי מעולים, שנמצאים בדירוג גבוה מאוד במדדים של איכות השלג, נופים מיוחדים, דרגות סקי משתנות, תורים קצרים וגודל האתרים.

טיול סקי באיטליה

טיול סקי לאיטליה

נתחיל ונאמר שטיול סקי לאיטליה מחייב השכרת רכב, כדי שתוכלו להגיע בקלות משדה התעופה לאיזור הלינה ומשם לאתר הסקי. בנוסף, אם כבר נוסעים, היינו ממליצים לכם לבקר ביותר מאתר סקי אחד, וגם לנצל את הטיול למסעדות טובות באיזור, ושימוש ברכב יקל על כל המעברים האלו.

טיול סקי לאיטליה – אתרי סקי מומלצים

כשאומרים טיול סקי לאיטליה, מדברים בראש ובראשונה על אתר הסקי סלה רונדה, הוא אתר סקי מהמפורסמים והמתוירים ביותר באיטליה. באתר הרים בגבהים משתנים מ-1,460 מ' ועד 2,950 מ', ומציע מגוון דרגות קושי של גלישה. האתר מכיל לא פחות מ-72 מסלולי סקי שונים, שאורכם המצטבר מגיע ל-458 קילומטרים. בסביבת האתר מלונות ומסעדות שיהפכו את השהות שלכם לנוחה ונעימה, כשכל מה שאתם צריכים נמצא בסביבת מקום.

באתר נמצאות 62 מעליות שיוכלו לשנע אתכם במעלה ההרים. מספרן הרב של המעליות גורם באופן ישיר לקיצור תורים ולהמתנה נעימה יחסית. האתר מציע אפשרויות גלישה בסנובורד, פארק שלג, סנואו ראפטינג, סקייטינג ועוד. בנוסף, מציע האתר לימודי גלישת סקי למתחילים.

פאסו טונלה

אתר מומלץ נוסף לגלישה הוא פאסו טונלה. ההרים הגבוהים, קרחון פרסנה המפורסם והעיירה שמתחתיו – מבטיחים חוויה והנאה גם בזמן הגלישה וגם מחוצה לו. פאסו טונלה הוא חלק מההרים הדולומיטים, שהם מההרים בעלי הנופים המרשימים ביותר בעולם. בשל גובהו הרב הוא מההרים הראשונים שהופכים מושלגים כליל לקראת הגעתו של החורף, בזמן שהרים רבים מסביבו עדיין אינם מושלגים מספיק כדי לפתוח את אתרי הסקי שעליהם.

העיירה פאסו טונלה מציעה גישה ישירה למעליות לאתר הגלישה והמרחק הקצר בינה לבין האתר מאפשר יציאה וחזרה ממש מפתח דלת החדר שתשהו בו.

למתקדמים מביניכם, מציע אתר הגלישה את מסלול 14 השחור. הגלישה במסלול התלול והרחב מחביאה בתוכה אתגר פיזי לא פשוט, אך יש האומרים שהמסלול הוא רומנטי במיוחד ונותן חווית אדרנלין מהמהנות ביותר שאפשר לבקש.

קיימים אתרים מעולים נוספים לטיול סקי לאיטליה, כמו ליביניו, צ'רוויניה, ואל גרדנה, קורטינה דאמפצ'ו, בורמיו, קורמיור ועוד, וכמו שאתם מבינים – ממש לא חסר מה לעשות כאן.

טיול סקי לאיטליה הוא מהמומלצים שבטיולי הסקי האפשריים בעולם. אתרי הגלישה מציעים שלג איכותי לגלישה, שירותי לינה והסעדה בקרבת מקום וגם מזג אווירה נהדר לזמן הגלישה. תהנו!

תוכן עניינים

מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו