טיול טבע בעיר צ'אנג מאי

תאילנד, תאילנד, תאילנד. מי לא רוצה להגיע אל המדינה הקסומה, ששמה נקשר באופן מיידי עם מושגים של חופש, אווירה, נופים, מסאג'ים, פינוק ובעיקר – מחירים זולים. תאילנד מיועדת לכולם. תמצאו בה משפחות שלוקחות ברייק מהשגרה, זוגות בירח דבש וגם טיילנים שחוזרים אליה שוב ושוב, חלקם גם לתקופות של למעלה משנה. במאמר הבא נבין מה מציע טיול טבע בעיר צ'אנג מאי, ואילו מקומות אסור לפספס. קדימה, בואו נתחיל!

 

מתי נוסעים לתאילנד?

מה שנחמד בתאילנד זה שמזג האוויר בה מהווה קונטרה מושלמת לחורף ישראלי. כך שמי מכם שמעוניין לדלג על החורף ולחוות תקופת קיץ ארוכה במיוחד, כדאי שיתכנן את הטיול שלו לתאילנד החל מהחודשים נובמבר-דצמבר ועד אפריל-מאי. כן כן, הבנתם נכון, במקום חורף ישראלי תקבלו קיץ תאילנדי מושלם.

טיול טבע בעיר צ'אנג מאי

טיול טבע בעיר צ'אנג מאי מורכב משלל אטרקציות ומסלולים שבהחלט לא כדאי לפספס. תאילנד, בדומה להמון ארצות, ערים וכפרים במזרח, מציעה גם היא גם אטרקציות של נופש והתפנקות מוחלטים, וגם אטרקציות של מסלולי טבע, טראקים וחוויות שטח.

דוי סותפ

כמה קילומטרים צפונית לצ'אנג מאי נמצאת פסגה אחת מבין שלוש פסגות הרי התנון תונג צ'אי – דוי סותפ. פסגת דוי סותפ מגיעה לגובה של 1,676 מ', ולה פארק לאומי. בפארק הלאומי נמצאים לא פחות מ-265 קמ"ר של יערות המחביאים בתוכם צמחיה פראית וצבעונית, פרפרים, מפלים קסומים ולמעלה מ-300 סוגי ציפורים. כשתגיעו לפסגה, מחכה לכם תצפית מרהיבה על כל צ'אנג מאי.

אם הגעתם לדוי סותפ אל תוותרו על ביקור במקדש וואט פרא דוי סותפ. מעבר להיותו מקדש מרשים ביופיו וגודלו, הוא אחד מהמקדשים החשובים ביותר בכל תאילנד. אל המקדש תוכלו להגיע דרך טיפוס במעלה 309 מדרגות, ומי שהתעורר במוד העצלני – יכול לקחת במקום את הרכבל.

מפל נאם טוק מונאתון שבשמורה הוא אחד המפלים המדהימים שנמצאים באיזור.

טיול טבע בצ'אנג מאי

אומגה בטיול טבע בעיר צ'אנג מאי

מי מכם שמדמיין כרגע גן שעשועים קטן, שמרחק הגלישה באומגה שלו עומד על 20 שניות ממעלה המגלשה ועד הקרקע, מתבלבל ובענק.

אומגה היא אחת מהאטרקציות המבוקשות באיזורים כמו דרום אמריקה והמזרח, זאת בשל היערות הגדולים המאפשרים הקמה של האטרקציה. תיירים רבים כמהים לטעום מחווית הגלישה האווירית ביערות הסבוכים, עם תצפית על כל הצמחיה שבאיזור, ולברי המזל ייפתחו גם נופים מרהיבים ואפילו חיות שיצוצו מבעד לעצים. באטרקציית האומגה בדרך כלל יהיו מספר נקודות עצירה לתצפית, כך שהפעילות יכולה לארוך גם כמה שעות.

בצ'אנג מאי עשרות אפשרויות אומגה ביערות, ואנחנו ממליצים לבדוק היטב את חברות האומגה דרכן אתם מבצעים את הפעילות. קיימים הרבה חיקויים לחברות אומגה מוכרות וטובות, וכדאי להכיר היטב את חברות האומגה לשם הבטחת הביטחון האישי שלכם ואת תקינות המתקנים.

מקלטי פילים בצ'אנג מאי

תמונות של תיירים רכובים על פילים הולכות ונעלמות מהעולם, בשם המודעות הגדולה שנהיתה סביב נושא ההתעללות בבעלי חיים. כחלק מטיול טבע בעיר צ'אנג מאי, תוכלו להתחבר לטבע בצורה הכי אותנטית שלו – טיפול בחיות. לא מדובר כאן על טיפול רפואי, אלא הגעה למקלט פילים אליו מגיעים עשרות פילים שחוו התעללות במהלך חייהם, דרך רכיבה ואילוף.

במקלטי הפילים תוכלו להעניק חום ואהבה לפילים – ללטף, להאכיל ואף להתרחץ איתם בבריכות עם מפלים. במהלך הפעילות תוכלו להנות גם מארוחת צהריים תאילנדית אותנטית ולשוחח עם אנשי הצוות במקום ששמחים תמיד לקבל אנשים חדשים, וכל זאת בלב ג'ונגל ענק שבקרבת צ'אנג מאי.

אז כל מה שנותר לכם עכשיו זה לקנות כרטיס ולצפות לטיול טבע בעיר צ'אנג מאי שישאיר אתכם עם חוויות מדהימות.

תוכן עניינים

מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו