טיול אופניים באמסטרדם

לאחרונה הקורקינטים והאופניים מציפים את מדינת ישראל. תושבי המדינה רוצים להגיע ממקום למקום גם מבלי להידחס עם עוד עשרות בתחבורה הציבורית, ואם אפשר לחסוך את הנסיעות הפקוקות ברכב ואת ההוצאות עליו – מה טוב. אולם רכיבה על אופניים בארץ היא לא פשוטה ועדיין לא מסודרת. אם כך, עד שיוסדרו השבילים והמסלולים לרכיבת אופניים באין מפריע, נספר לכם איפה אתם יכולים לרכב בשקט וגם להנות מנופים קצת אחרים. איך עושים את זה? קבלו אותו במחיאות כפיים – טיול אופניים באמסטרדם!

טיול אופניים באמסטרדם – מכל מקום ולכל מקום

אמסטרדם, עיר הבירה היפהפיה והגדולה שבהולנד, מציעה מסלולי רכיבת אופניים נוחים, נפרדים וארוכים במיוחד. עם מסלולי הרכיבה האלו אפשר לרכוב גם בתוך אמסטרדם וגם מחוצה לה, הכל בסביבת רכיבה מסודרת ואפילו מרומזרת.

אמסטרדם בפרט והולנד בכלל נחשבות לאיזורים מדהימים לרכיבת אופניים, לא רק בשל הסדר והנוחות, אלא גם בשל הנופים המדהימים הנשקפים מהן בכל אחד ואחד מהמסלולים. מסלולי הרכיבה בהולנד מתפרשים על פני שטח של 15 אלף קילומטרים, בעוד 400 מהם נמצאים באמסטרדם בעצמה.

למה טיול אופניים באמסטרדם?

זה נכון, אמסטרדם היא עיר נהדרת לטיול גם למי שנעזר בתחבורה ציבורית. מי שיבחר לטייל באופניים ירוויח גם טיול בריא יותר עם אותן האטרקציות וגם ישמור על איכות הסביבה. מעבר לכך, אמסטרדם היא עיר מישורית המכילה תעלות מים, סמטאות ורחובות צרים, ואם אפשר לטייל בין כל אלו עם אופניים גם מבלי להיות בכושר שיא – אז למה לא בעצם?

טיול אופניים באמסטרדם

השכרת אופניים באמסטרדם

בעקבות הביקוש הגדול, קיימות באמסטרדם עשרות חברות להשכרת אופניים, דרכן תוכלו לבחור את האופניים המתאימים לכם. שימו לב לשמור עליהן היטב – באמסטרדם נגנבים מדי שנה מספר דמיוני של כמעט מליון זוגות אופניים, לכן דאגו לאחסן אותם היטב ולהימנע ממצבים לא נעימים.

אתרים שאסור לפספס – טיול אופניים באמסטרדם

נתחיל מהמפורסם ביותר מבין האתרים – כיכר דאם. כיכר דאם הגדולה היא הכיכר המרכזית בעיר, שמרכזת בתוכה כמה וכמה מהאטרקציות המוכרות שיש לאמסטרדם להציע – מוזיאון השעווה "מאדאם טוסו", מרכז הקניות "דה ביינקורף", וכן נמצאת בסמוך לרחובות שופעי חנויות הבגדים – ניוונדייק וקאלוורסטארט. בנוסף, בהגעה לכיכר תוכלו לראות את הארמון המלכותי של אמסטרדם.

בכיכר דאם מתרכזים בדרך כלל מופעי רחוב מגוונים, דוכני מזון, גלגל ענק וקופי שופים. כיכר דאם יכולה להיות נקודת התחלה או נקודת סיום נהדרת של טיול אופניים יומי באמסטרדם.

אטרקציות נוספות באמסטרדם

לא רחוק מכיכר דאם נמצא איזור החלונות האדומים, בו ניתן לרכב ולסייר במקום. בקרו בקופי שופ ותהנו מהרחובות של אמסטרדם, שמזמנים נופי שלכת מדהימים בסתיו ומזג אוויר נעים בקיץ.

רכבו משם לכיכרות הנוספים והמרשימים באמסטרדם כמו כיכר רמברנדט, כיכר ליידספליין, אל תפספסו את שוק הפרחים הנהדר ואת הגשרים שעוברים מעל הנהרות שבעיר. למי שמעוניין בקצת מורשת, מוזמן לרכוב אל עבר בית אנה פרנק ולסייר בו.

אין ספק שאמסטרדם היא אחת הערים היפות באירופה, ולא בכדי מטיילים בה מליוני תיירים בשנה. הצטרפו גם אתם למעגל המטיילים וארגנו לעצמכם עוד היום טיול אופניים באמסטרדם, עם כל האטרקציות והנופים המשגעים שבה. תהנו!

תוכן עניינים

מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו