מלונות מומלצים בשארם א-שייח'

יש מי שמכנים בטעות את שארם א-שייח' "אילת של סיני".

בטעות כי למרות שמדובר בעיירת קיט לכל דבר שנמצאת בקצה הדרומי של חצי האי, כאן בערך מסתיים הדמיון בין השתיים.

אילת היא עיר סואנת ועמוסה הרבה יותר, מציעה מבחר הרבה פחות מגוון של אפשרויות אירוח אבל בעיקר יקרה הרבה (הרבה) יותר מאחותה בדרום סיני.

שארם א-שייח' מציעה כל כך הרבה אופציות ללינה ואירוח (מעל 40 אלף חדרי מלון) כך שגם בשיא העונה סביר שתוכלו למצוא חדר במחיר סביר, בהתאם לאפשרויות ותקציב שלכם.

חופשה בשארם א-שייח' היא תמיד מומלצת, אבל משום הנהירה ההמונית של הישראלים לסיני בשנים האחרונות היא אפילו מומלצת עוד יותר. זאת משום שהעיר טרם "נכבשה" על ידי הישראלים ואפשר עדיין ליהנות בה מפחות עומס וצפיפות בעיקר ממחירים טובים מאוד. זה בלתי אפשר לסקור את כל האפשרויות בשארם א-שייח', אבל הנה שתי אופציות מעולות לחופשה הבאה שלכם.

 

איילנד וויו ריזורט

מלון איילנד שוכן במיקום מושלם ממש על מפרץ הכרישים בשארם א-שייח' מה שמבטיח כמובן נוף מרהיב מכל נקודה בו. החדרים אמנם בסיסיים ברובם, אבל מי צריך חדרים מפוארים כשגם ככה כמעט לא שוהים בהם? יש למלון חוף פרטי עם ריף אלמוגים מדהים שבו אפשר לצאת לצלילות היכרות וגם לספארי צלילה. מעבר לצלילה יש עוד שפע של אטרקציות שאפשר ליהנות  מהן – ארבע בריכות שחיה, מסעדות וברים שונים, ספא מפנק במיוחד וקרבה לנקודות העניין של שארם כמו מפרץ נעמה וכיכר הסוהו. בקיצור, אופציה מעולה שמעניקה תמורה עוד יותר מעולה לכסף שלכם ותחושה שלא תרצו לחזור הביתה.

 

פארוטל ביץ' ריזורט

פארוטל, שבעבר נקרא רדיסון בלו, ומזכיר קצת בצורתו את מלון אקווה מרין המפורסם, מציע כבר פינוק מסוג אחר. שפע, פאר ויוקרה ניבטים בכל פינה במלון חמשת הכוכבים הזה ובו עומדות לרשתוכם ארבע מסעדות, ברים מצוינים, ספא חדיש ומודרני, מועדון ענק לילדים עם בריכות שיחה ומתקני מים ובכלל יש במלון מרכז ספורט ימי שייקח אתכם לכל פעילות שתוכלו לדמיין שאפשרית בים האדום, מעליו ומתחתיו. כמובן שאפשר גם להעביר את הזמן במגרשי הספורט הרבים, אלה שעל היבשה. רצועת החוף של המלון כמובן פרטית לאורחים בלבד ובה תמצאו שפע של מיטות וכיסאות כדי לתפוס צבע וגם שמשיות לרוב למי שפחות בעניין של שמש.

 

לשנה הבאה בשארם

אז אם מיציתם את חופי סיני, חרשתם את דהב וטיילתם בהרים ובא לכם משהו קצת שונה (וצריך להתכונן לכך ששארם היא אכן שונה בנוף של סיני) אין ספק ששארם היא הפתרון שלכם לחופשה הבאה. עיר קיט לכל דבר, שבה אפשר ליהנות מכל העולמות – גם לשמור על הכיס, גם לקבל את השקט והשלווה של חופי סיני, גם לבחור מבין שפע אטרקציות כיפיות, גם לאכול טוב באחת (או יותר) משלל המסעדות, גם לבלות וגם לחזור הביתה עייפים אך מרוצים.

אם אתם בדיוק מחפשים את היעד לחופשה הבאה שלכם – יש מצב שבזה הרגע מצאתם אותו.

 

כניסה לחדר

תוכן עניינים

מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו