מה חשוב לארוז לחופשת סקי באיטליה

החלק הגרוע ביותר בכל חופשה כלשהי הוא הימים שקדמו לה. הלחץ של הימים שלפני כן, העיכובים בנסיעות וכמובן, המוכר והאהוב על כולנו – אריזת המזוודה או התיק שנמשך לרוב עד השנייה האחרונה שלפני הטיסה. חשוב לוודא שאתם אורזים את כל מה שאתה חושב שתזדקק לו. אז בין אם אתם נוסעים לחופשת סקי באיטליה כדי לגלוש על צדדי ההר הרבים או שאתם מתכוונים לחוות את הכפרים הקסומים והעיירות הסובבות אותה, או שאולי תרצו לשלב מעט משניהם, מומלץ לארוז מספר דברים שיהפכו את חופשת הסקי שלכם באיטליה למוצלחת מאוד.

השאר את ציוד הגלישה בבית

בין אם אתה גולש סקי מומחה, גולש מנוסה, מתחיל או משהו בין לבין, אתה תהיה חייב לארוז קצת אחרת מאריזה עבור חופשת נופש משפחתית או חופשת באחת מערי אירופה הקסומות. בתור התחלה, עדיף לך להשאיר את המגלשיים בבית. נשיאה של ציוד גלישה מקשה מאוד על הנסיעה במיוחד כשבכל אתר נופש עומדת בפניך האפשרות לשכור ציוד ליום ומומלץ לשקול אופציה זו בחום. יכול להקל על ההתניידות שלך במהלך החופשה, מונע בירוקרטיות מיותרות ומאפשר לך שקט נפשי. עם זאת, עבור מי שבכל זאת מעוניין להביא ציוד שכזה, יותר ממוזמן לעשות זאת ולהשתמש בהם לאורך כל הטיול.

לארוז לחופשת סקי באיטליה

בגדי סקי מתאימים

מלבד הציוד, קיימים המון דברים אחרים שבהחלט כדאי לארוז אם אתם מתכוונים לגלוש במורד ההר או אפילו אם אתם מעוניינים בחופשה באזורים קרירים וחווית הנוף המרהיב. בתור התחלה, בגדים, מעילי סקי ומכנסי סקי הם חובה. זה יעזור לכם להתחמם ברוב שעות היום ויעניק לכם הגנה מפני הרטיבות מהשלג. בנוסף, מומלץ להצטייד בכמה שיותר שכבות. שכבות נוספות הן קריטיות להתחמם כשבחוץ או בפנים קר ולעולם לא תוכלו ללבוש יותר מדי שכבות. אתה תמיד יכול להוריד אותם אם אתה מתחמם מדי, אבל אתה לא יכול להוסיף עוד שכבות אם אין לך אותם אתך.

אביזרי סקי חיוניים מאוד

חשוב לארוז את אביזרי הסקי חשובים כמו כובעים, קסדות, משקפי הסקי, כמות נכבדת של כפפות, מגן לצוואר, גרבי סקי וכל דבר אחר שלדעתכם תצטרכו על מנת להגן על העור החשוף מפני תנאי החורף והטמפרטורות. שוב, זה אף פעם לא כואב לארוז יותר מדי את הדברים האלה כי תמיד, בהתחייבות, תעדיפו להתלבש חם יותר מאשר להצטער שאין לכם..

פריטים שונים חשובים לא פחות

תמיד יש פריטים שאנחנו שוכחים לחשוב עליהם שבאמת יועיל ברגע שנצליח להתחיל ליהנות מהגלישה המאתגרת אך מהנה, ובהחלט נשמח שיש לנו אותם. פריטים כמו מחממי ידיים וכפות רגליים, מגפי שלג חסינים במים, וכמובן, אסור לנו לשכוח להביא קרם הגנה מפני שקרוב, כי כן קרוב לוודאי שתקבלו קצת צבע.

מצלמה לתיעוד – בין הדברים הלא פחות חשובים, בעידן של היום ניתן לתעד כל רגע אפשרי. חופשת סקי באיטליה לא מתרחשת בתדירות נמוכה ומומלץ לתעד ממנה כמה שיותר. אז אם אתם בעניין של צילום אתגרי מומלץ להביא ציוד מתאים כמו מצלמות המתלבשות על הקסדה או חליפת הגלישה ואם אתם בעניין של תיעוד הנופים, גם הפלאפון האישי יכול להספיק לכם עבור מטרה זו. אל תשכחו לחייך!

תוכן עניינים

מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו