יתרונות וחסרונות בחופשה באילת

מתלבטים לגבי חופשה בעיר אילת? במדריך הבא נציג לכם את היתרונות והחסרונות של חופשה בעיר,כך שתוכלו להגיע בסופו של דבר להחלטה – האם לסגור את החופשה הבאה באילת או בחו"ל.

 

חופשה באילת – יתרונות בולטים אותם מומלץ להכיר לפני תכנון חופשה

העיר אילת נתפסה עד לפני מספר שנים כעיר ישנונית למדי, וזאת בשל העובדה כי בעיר לא נבנו מלונות חדשים ולא פותחו מרכזים אשר ימשכו צעירים, משפחות וילדים. למעשה, מדיניות השמיים הפתוחים כמו גם סגירת שדה התעופה בעיר גרמו גם הם לירידה במספר המבקרים. עם זאת, בשל מדיניות חדשה של ראש העיר וכן עידוד ממשלתי זכתה העיר לעדנה מחודשת, כל זאת בשל שורה של אטרקציות ייחודיות אותן ניתן לבצע במתכונת משפחתית או זוגית, באוויר, בים או ביבשה. אחת האטרקציות המובילות בעיר היא טיול אופנועי שטח. מדובר בטיול המשלב בין ספורט אקסטרים וכן נופים של מדבריות, בליווי של חברה מקצועית המתמחה באספקה של כלי  שטח וכן אמצעי הגנה מתקדמים. מתוך הבנה כי מלאי חדרי האירוח בעיר מצומצם ואיננו עומד בהיקפי הביקוש, אושרו בוועדות התכנון והבנייה תוכניות הנוגעות לבנייה של מלונות חדשים, כבר בשנים הקרובות. מדובר באלפי חדרים אשר יתווספו כבר בשנים הקרובות, כאשר מותגי מלונאות מובילים כבר החלו להביע התעניינות בפיתוח מלונות יוקרה וכן מלונות לוקוסט. בנוסף, העיר אילת מחזיקה במספר מוסדות קולינריים ותיקים מאוד אשר מציעים לקהל אוכל איכותי במחירים מצוינים, כמו גם אפשרויות בילוי בדמות מועדונים חדשים אשר נפתחו וכן חנויות מתמחות בתחום ההלבשה, אלקטרוניקה וכן רפואה אלטרנטיבית. כך לדוגמא, ניתן לרכוש צמחי מרפא לחרדה בחצי מחיר מאשר במרכז הארץ, כמו גם מוצרים נוספים בתחום הבריאות – ללא גביית מע"מ. מדובר בבשורה של ממש בעבור ישראלים אשר מחפשים לא רק את הבטן גב ליד הבריכה, אלא גם מעוניינים לבצע רכישה של מוצרים טבעיים אשר הוכחו מחקרית כיעילים. יתרון נוסף של אילת ביחס לערים אחרות וחו"ל נוגע כמובן לחוף הים האדום. בסמוך לחוף ניתן להירשם לפעילויות ספורט אקסטרים או לקיים קמפינג אוהלים, ולכן מדובר באפשרות אשר מוזילה באופן משמעותי את החופשה. היתרון הבולט של אילת ביחס לחו"ל הם כמובן המלונות. המלונות באילת מותאמים באופן מושלם לקהל הישראלי, הן לאור מופעים מרהיבים המוצגים מדי ערב והן לאור פעילויות לילדים המתקיימות באופן קבוע, אידיאלי בעבור משפחה עם ילדים.

עיר נופש

 

מהם החסרונות של חופשה בישראל?

אילת נחשבת לעיר יקרה מבחינת תיירים ישראלים כמו גם מהעולם, בעיקר בעונת השיא – הקיץ והחגים. העלות של חופשה בעיר יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים (כפול מהמחיר מחופשה בחו"ל) אולם במידה ומזמינים את החופשה מראש כמו גם מבצעים השוואת מחירים באמצעות מועדוני לקוחות, ניתן להוזיל באופן משמעותי את העלויות.

תוכן עניינים

מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו