גשר הזהב בדה-נאנג

מתכננים להגיע אל אזור דרום מזרח אסיה? אם עברו מספר שנים מאז שטיילתם באזור ויאטנם, אנחנו שמחים ליידע אתכם שדברים מסוימים התחדשו וקמו להם. למשל, גשר הזהב בדה-נאנג, שנפתח ממש לאחרונה (ב-2018). מדובר באטרקציה תיירותית שלא מפספסים בויאטנם!

מגיעים אל מדינת ויאטנם בקרוב? אתם ממש חייבים לכלול את גשר הזהב, בדה נאנג, ברשימת מקומות החובה שלכם. מדובר בגשר מרהיב ביופים, שנראה כאילו המעצבים שעיצבו אותו הושפעו מאוד ממשחקי הכס (סדרת הטלוויזיה הידועה). גשר הזהב, שימו לב, מוחזק על ידי יד ענקית המפוסלת סביב הגשר עצמו, כך שמתקבל מראה של יד המחזיקה את הגשר ו"תומכת" בו. אז איפה מצלמים את הסלפי במוצלח ביותר בויאטנם? גשר הזהב בעיר דה-נגנא! אתם מוזמנים אל אחד הגשרים היפים ביותר בדרום מזרח אסיה, כדאי להכין את המצלמה.

 

טיולים בדרום מזרח אסיה עם רכב או עם מדריך מומלץ?  

אם אתם מתכננים טיול לוייטנאם וקמבודיה המרהיבה,  אנחנו אישית ממליצים על שתי אופציות מעולות. האחת, היא הסתייעות במורה דרך מומלץ. חברות טיולים יצמידו לכם מדריכי טיולים לויאטנם, אשר יוודאו שאתם לא מפספסים אף אטרקציה משמעותית. יחד עם זאת, כדאי לשקול גם לשכור רכב בויאטנם. במילים אחרות, ניתן בקלות לפספס מקומות חשובים בהם כדאי לבקר. מה עושים? מסתייעים במדריך טיולים בויאטנם. מומלץ. מדריכי טיולים מומלצים לויאטנם ניתן לאתר עוד בארץ, אך גם אפשר לאתר מדריכי טיולים מעולים בויאטנם עצמה כשאתם מגיעים.

ישנן לא מעט חברות השכרת רכבים בחו"ל וגם בארץ (אפשר לסגור דיל טיול עם רכב בויאטנם עוד בחברות הנסייעה בארץ), שיספקו לכם רכבים מפנקים. במחירים אטרקטיביים למדיי, ניתן לשכור רכב בויאטנם ולטייל אתו לאורך דרום ויאטנם. אין ספק כי מדובר בחוויה מסוג אחר, אך שימו לב שאינכם מפספסים כל מיני מוקדי תיירות מאוד חשובים או כדאיים לביקור. טיול מאורגן לויאטנם זו אופציה מעולה עבור כל סוגי המטיילים, מפני שמדובר במדינה מאוד גדולה.

גשר

 

גשר ענק וגבוה במרחק נגיעה מהשמיים ואוויר צלול כיין

וואו, כמה שהוא מרשים! מבט אחד אל גשר הזהב בדה-נאנג אומר הכול. אין צורך להרחיב במילים. גשר הזהב בדה-נאנג מעוצב בצורה מעוקלת ויפהפייה, והוא מוחזק על ידי לא פחות מאשר שתי ידיים ענקיות. פשוט לא ניתן להישאר אדיש למראה האדיר הזה. ממש עיצוב גשרים עתידני!

כשאתם מגיעים אל גשר הזהב, הארכיטקטורה מדברת בעד עצמה. יחד עם זאת, היות והגשר ממוקם כה גבוה, האוויר שתנשמו יהיה שווה את הכול. בארץ אנחנו צריכים לדאוג לכל מיני נושאים כמו תחזוקת הבית, איטום גגות ונזילות, ניקיון הבית וכדומה. כשאנחנו בחו"ל? שוכחים מכל הדאגות ונהנים מהאוויר הכי מדהים, אותו תמצאו בויאטנם – גשר הזהב בעיר דה נאנג. עוד לא סגרתם כרטיס?

תוכן עניינים

מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו