חמישה מלונות מומלצים לחופשה משפחתית מפנקת בקוסמוי

קוסמוי הוא אחד האיים האהובים ביותר על התיירים המבקרים בתאילנד הקסומה. מדובר ביעד פופולארי במיוחד שאפשר למצוא בו הכל מהכל ולהרכיב את החופשה המושלמת שתפורה בדיוק במידות שלכם.

בין אם חשקה נפשכם בחופשת בטן-גב עם מלונות פאר, ספא ובריכה פרטית ובין אם הדרישות שלכם צנועות יותר, בקוסמוי תוכלו להנות מנופש מפנק בכל תקציב. האי מציע שפע של אטרקציות ואתרים להנאת המשפחה כולה, האווירה קלילה ומשגעת והאוכל חבל על הזמן, כך שכל מה שנשאר לכם הוא לבחור היכן ללון ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

בקוסמוי מקומות לינה רבים ומה שמשותף לכולם הוא התמורה הנהדרת ביחס למחיר – תוכלו למצוא מלונות יוקרה של 5 כוכבים וגם ריזורטים של 2 ו-3 כוכבים שמציעים חדרים מרווחים ומתקנים ברמה גבוהה, כולם במיקום אטרקטיבי ועם צוות שידאג לכם היטב. הנה כמה מלונות מומלצים למשפחות בקוסמוי.

 

מלונות 3 כוכבים בקוסמוי

צ'אוונג גרדן ביץ' ריזורט (Chaweng Garden Beach Resort) – גולת הכותרת של המלון היא שהוא נמצא על קו המים ומציע רצועת חוף פרטית אשר במרחק הליכה קצרצר ממנה נמצאים ברים מעולים ושפע של מסעדות. מבחינת לינה תוכלו לבחור לנוחיותכם בין בונגלוז מסורתיים, חדרים נעימים, סוויטות מפנקות או וילות מרווחות – כולם מודרניים ונעימים וכוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה ומיני בר. לצד כל אלו יעמדו לרשותכם מתקני המלון שכוללים בין היתר 2 בריכות שחיה, ספא וחדר כושר.

קומבו ביץ' הוטל סאמוי (Combo Beach Hotel Samui) – אם יש בתאילנד מלונות עם תמורה מצוינת ביחס למחיר, זה ללא ספק אחד מהם. מדובר במלון במיקום מצוין עם חדרים מרווחים וסוויטות גדולות אשר מעוצבים באופן מודרני וכוללים בין היתר מיזוג אוויר ומקלחת עם ראש גשם מפנק במיוחד. מהבריכה של המלון נשקף נוף מרהיב הצופה לחוף הפרטי של המקום ואם זה לא מספיק, תוכלו להנות גם משירות חדרים ואינטרנט אלחוטי.

 

מלונות 4 כוכבים בקוסמוי

בננה פאן סי ריזורט (Banana Fan Sea Resort) – במלון חדרים, וילון וסוויטות מפנקות הכוללים טלוויזיה, מיני בר, מיזוג אוויר, פינת ישיבה ומרפסת פרטית או חצר קטנה, והוא מתאים עבור מי שמחפש אווירה מעט יותר שקטה ונינוחה. בין מתקני המלון תוכלו להנות משירות בייביסיטינג, ספא מפנק, בריכה מטופחת עם כסאות שיזוף ואמבט עיסוי, בר קוקטיילים ו-3 מסעדות מצוינות. אם לא די בכך תשמחו לשמוע כי ישנם גם שיעורי בישול ועוד שפע פעילויות.

 

מלונות 5 כוכבים בקוסמוי

אננטרה לוואנה קוסמוי (Anantara Lawana Koh Samui Resort) – כיאה למלון בדרגת 5 כוכבים האירוח במלון זה הוא ברמה גבוהה כך שללא ספק תרגישו שהתמורה הולמת את המחיר.
המלון מציע חדרים מפנקים ווילות מרווחות, שירות ספא, חדר כושר מאובזר היטב, בריכה גדולה, חוף פרטי ונוף משגע. כשתרגישו שנחתם מספיק תוכלו להנות משפע של פעילויות כמו צלילה, דיג וטיולי אופניים ובסמוך למקום ישנם מספר מסלולים נעימים לטיולי יום.

פריביליג' עזרא ביץ' (The Privilege Hotel Ezra Beach Club) – מחפשים אווירה מעט יותר תוססת אחרי שהילדים הולכים לישון? זה המקום עבורכם ולמרבה השמחה הוא גם במחיר נוח יחסית. במלון תהנו מבונגלוס וחדרים ברמה גבוהה,שירות ספא, בריכה נעימה וחוף ים פרטי בו אטרקציות ופעילות ימית, בר קוקטיילים מפנק ולארוך היום מתנגנת מוסיקה שמחה להנאת האורחים.

קוסמוי

תוכן עניינים

מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו