גלו את האטרקציות הכי שוות באוסטרליה

לא סתם ישראלים רבים נוסעים לטייל באוסטרליה. היא מלאה בשטחים פתוחים, נוף פראי, בעלת רצועת חוף, שטחים עצומים ללא אדם (מה שהפוך לנדיר בימינו) מה שהופך אותה לבתולית ומיוחדת. בנוסף לנופים היפים, לאוסטרליה גם צד סוער הכולל מסיבות עד אור הבוקר, בעיקר באזור החופים. אבל מה שהופך את אוסטרליה למיוחדת אפילו יותר זה הטבע העצום בה שנוכח בכל מקום – את הקנגורו הידועים, ניתן לראות כמעט בכל מקום ביבשת, אפילו ברחובות. 

 

יעדים שכדאי לבקר בהם באוסטרליה

  1. שונית המחסום הגדולה – Great Barrier Reef. מדובר בשונית שנחשבת לאחד מאתרי הצלילה המפורסמים ביותר ולא בכדי; מדובר במערכת שונית האלמוגים הכי גדולה בכל כדור הארץ, שונית המחסום הגדולה מורכבת מקרוב ל -2900 שוניות נפרדות וכ – 900 איים כך שאפילו ניתן לצפות בה מהחלל החיצון. השונית הוכרזה על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמית. השונית מורכבת מפוליפי אלמוגים זעירים ומהווה בית גידול עבור מגוון חיות שונות. משכך, היא לחלוטין מחייבת ביקור.
  2. האיירס רוק – זוהי אבן עצומה באורך של שלושה וחצי קילומטרים לערך ו350 מטרים לערך גובה, הנמצאת באמצע מדבר. התמונה הנשקפת בשקיעה היא עוצרת נשימה – הסלע משנה את צבעיו והופך את הנוף לבלתי נשכח. כדי לראות את הסלע המרשים מוצע מסלול למטיילים שמגיע אל השבילים שסובבים את הסלע. בנוסף ליופיו של הסלע, הוא גם נחשב למקום קדוש עבור האבורג'ינים, כדי לכבד את אמונתם אין לטפס על הסלע אלא להקיפו בלבד.
  3. ביירון ביי – העיירה ביירון ביי זוהי למעשה הנקודה המזרחית ביותר ביבשת. מדובר בעיירה ציורית עם חופים שיגרמו לכם לא לרצות לקום מחוף הים במהלך כל היום. גולשים רבים מגיעים לעיירה כדי לגלוש בגלים הגבוהים, לצלול בחופים היפים או סתם לרבוץ על החוף וליהנות מהנוף היפיפייה. בנוסף, אם אתם אוהבים יוגה, אז זה המקום המושלם בשבילכם – בעיירה מועברים קורסי יוגה רבים על ידי מורים ידועים ומפורסמים של תורת היוגה.
  4. עמק בארוסה – עמק זה נמצא בדרום אוסטרליה. מדובר באזור יפיפייה, ויש בו עיירות ציוריות, מבנים עם ארכיטקטורה מרשימה, מסעדות מעולות, בתי קפה נחמדים ועוד. והכי חשוב – מייצרים שם יינות איכותיים במיוחד שלחלוטין שווים טעימה.

עיר מרכזית

 

מחירים

הטיסה לאוסטרליה היא לא זולה ואורכת זמן ממושך, כאשר טיסה ישירה תיקח לכם בערך 16 וחצי שעות. כלומר, שאם אתם טסים עם קוניקשן תתכוננו למסע של יממה בערך. המחיר יכול לנוע בין 900 דולר ויכול להגיע עד ל 1500 דולר ואף יותר. לכן, אם אתם חושבים על לטוס לאוסטרליה, נסו לקנות כרטיס כמה שיותר זמן מראש וכך להוזיל לעצמכם עלויות.

גם מחיר המלונות משתנה בהתאם לעונה, למיקום ולאיכות המלון. מחירים יכולים לנוע בין 90 יורו למלון ממוצע,  ו – 200 יורו או יותר למלון נחשב. כמו כן, קיימות אופציות זולות עבור תרמילאים שרוצים לחסוך כסף, ויש הוסטלים רבים פזורים ברחבי המדינה. בנוסף, ניתן לעשות קמפינג באתרי קמפינג מסודרים המציעים אפשרות ללינה זולה במיוחד – בסביבות החמש יורו ללילה לאדם.

טיסה נעימה וטיול נעים!

תוכן עניינים

מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו