בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בהולנד

הולנד היא אחת המדינות היפות ביותר באירופה, על זה אין ויכוח. מעבר לנופים מהממים וערים מקושטות, מציעה הולנד בתי קפה ומסעדות נעימים, שכיף לשבת בהם גם לצרכי הנאה וגם לצרכי עבודה. במאמר הקרוב הכנו לכם רשימה של בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בהולנד, ואתם אתם שואלים אותנו – כדאי שתתחילו לארוז את המזוודות והלפטופ שלכם.

 

הפעם כדאי לוותר על הקופי שופס

אחד המאפיינים של הולנד ושל אמסטרדם בפרט הוא ריח המריחואנה שיוצא מהקופי שופס ומציף את הרחובות. אולם כשמחפשים בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בהולנד, אולי כדאי לשים את הקופי שופס בצד, כדי שבאמת תוכלו להתרכז בעבודה.

בין אם אתם עובדים מבתי קפה בתחומים כמו קידום אורגני ובין אם אתם תסריטאים שכותבים סדרה או סרט, כנראה שאתם מוצאים את עצמכם נודדים בין בתי קפה שונים במטרה לחפש אחרי הפינה הנעימה ביותר לשבת ולעבוד בה, אז בואו נתחיל ונראה איפה הכי כדאי לעשות את זה.

 

בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בהולנד

הראשון מתוך בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בהולנד הוא ‪De Koffieschenkerij. בית הקפה ממוקם באמסטרדם ומציע רחבת ישיבה חיצונית נעימה ושזורת פרחים וכן מרחב פנימי לישיבה. מעבר להיותו פינת ישיבה נהדרת שמתרחקת קצת מההמולה של אמסטרדם, הוא מציע קפה מעולה, מאפים ועוגות, ולמי שרוצה אפשר למצוא כאן גם ארוחות בוקר ובראנץ' נהדרות. בינינו, מה הולך יותר טוב ליד הלפטופ מכוס קפה חם וקוראסון מעולה? כנראה ששום דבר.

 

Locals Coffee – אמסטרדם

בבית הקפה Locals Coffee תוכלו לשבת על כסאות בר הצופים לרחוב, בשולחנות שבתוך בית הקפה וגם על הספסלים שנמצאים מחוץ לבית הקפה כדי לשנות קצת את האווירה.

המקום מציע מנות קלילות שיעזרו לכם להעביר את יום העבודה על בטן מלאה, אבל לא מדי. פרוסת לחם מרוח אבוקדו עם סלמון מעושן וגבינה או פרוסת לחם עם קרפצ'יו סלק וגבינה מגוררת מעל עם כוס קפה טובה ואתם מסודרים להמשך יום עבודה פורה וכיפי.

 

קפה, עוגה ולפטופ

בית הקפה Melly's Cookie Bar, הממוקם גם הוא באמסטרדם, מציע פינות ישיבה מגוונות ליד עוגות ועוגיות מיוחדות הנאפות במקום, לצד כוס קפה חמה שתשאיר אתכם עירניים לעבודה. בית הקפה ממוקם במרכז אמסטרדם, כך שתוכלו לגוון את הנוף בין הלפטופ לבין האנשים העוברים והשבים, ואם תאבדו לרגע ריכוז – תוכלו להיכנס לשבת בתוך בית הקפה לצד הצוות השירותי והאדיב.

 

אל תשכחו את הטיפ…

בתי קפה רבים שמחים לארח אנשים עובדים אצלם, אבל זכרו שברוב המקרים אתם יושבים על כוס קפה למשך שעות ארוכות. כדי שישמחו לארח אתכם גם בפעם הבאה, מומלץ להשאיר טיפ נחמד למלצרים, שוודאי התערבו ביניהם כמה זמן ייקח לכם לקום. עבודה נעימה!

רחוב ראשי

תוכן עניינים

מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו