על חושות בסיני ולמה ממש שווה לכם להתארח בהן

בין אם זו הפעם הראשונה שאתם יורדים לסיני, או שאתם כבר מבקרים מנוסים בחצי האי הקסום הזה, אתם ודאי כבר יודעים שאין דבר שעושה את החופשה מושלמת יותר כמו לבחור נכון את החושות בסיני.

החוף המזרחי של סיני, ועד לקצהו הדרומי הוא האזור המתוייר והאהוב ביותר, כאשר ישנם גם את האזורים הפנימיים יותר בהרים אשר יספקו לכם חופשה מושלמת, אמנם לא חופית, אך עדיין מיוחדת במינה.

הבחירה בנקודה המושלמת בסיני תלויה מאוד בפעילות אשר אתם מתכננים לעשות במהלך החופשה – אם אתם מעוניינים לא להתרחק מדי מהגבול, ליהנות ממלונות מפנקים ולהמר – טאבה היא המקום המושלם עבורכם. לא תצטרכו לקחת מונית, או לשלם בצד המצרי על כניסה לסיני. תוכלו ללכת הישר מהגבול למלון שבחרתם ולהנות מרצועת חוף יפה ונעימה ונוחיות כמעט כמו באילת, רק יותר בזול.

 

איפה יש חושות מומלצות בסיני?

אם אתם מעוניינים ליהנות מהחוויה האותנטית יותר – חושות בסיני הן הדבר בשבילכם. מדובר בחדרים פשוטים לעיתים רק עם מאוורר, לעיתים עם מזגן, עם נוף לים מכל חדר, תחושת רוגע בלתי נגמרת, ערסלים פזורים לאורך החוף ואירוח בדואי במיטבו עם אפשרות לשנרקל ממש קרוב לחוף ולהנות מטעימה מהמגוון הפורה התת ימי של סיני. ביר סוויר, ראס אל שטן ונואיבה הם האזורים המושלמים בשבילכם למצוא חושות כאלה – רצועות חוף ארוכות אשר פזורות עליהן חושות רבות, מהבסיסיות ביותר ועד למפוארות ושקט בלתי נגמר.

מי שמחפש להוסיף לחופשה שלו גם קצת חיי לילה, שווקים, בתי קפה והמון ספורט ימי כמו בתי ספר לצלילת סקובה וצלילה חופשית יכול להנות מדהב ושארם. דהב היא עיירה קטנה יותר, אך מאוד מתויירת, עם טיילת נרחבת ואתרי צלילה מוכרים מאוד כמו הבלו הול וגן הצלפוחים. בדהב תוכלו למצוא גם חושות פשוטות, גם מלונות פאר וגם בתים קטנים להשכרה. שארם היא עיר גדולה ומרכזית, ותוכלו למצוא שם אפילו נמל תעופה בינלאומי, ועל כן התיירות בה מאוד מגוונות, ותוכלו לראות תיירים מכל העולם ולא רק ישראלים (שהם הרוב המוחץ בשאר המקומות הסיני). כעיר גדולה תוכלו למצוא בה מגוון של אטרקציות ופעילויות ולצאת ממנה לפארק הלאומי ראס מוחמד הידוע בתור אתר הצלילות המרשים ביותר של סיני.

אלו מכם המעוניינים להתנסות בקייטסרפינג ובשנירקולים בריפים מרהיבים – הלגונה הכחולה וראס אבו גלום יתאימו מאוד. הם צמודים זה לזה, כך שתוכלו להנות משני הדברים יחד, ולבחור באיזה מהמקומות יותר מתאים לכם להישאר. בשני המקומות תמצאו בעיקר חושות פשוטות מאוד ואווירת הרוגע של סיני עם קצת אקסטרים של ספורט אתגרי.

מי שיותר מתחבר להרים ופחות לים יוכל להנות מסנטה קטרינה הקסומה ולהנות ממגוון טרקים להרים הקסומים, ביניהם ג'בל מוסא – מה שנחשב בעיני רבים להר סיני.

 

מה אפשר למצוא בחושות בסיני?

החושות בסיני, בדומה למלונות נוהגות לפעול בצורת  פנסיון מלא, כלומר לינה ו-2 ארוחות, אם כי ניתן גם לשלם רק על לינה וארוחת בוקר. ברוב החושות המקלחות והשירותים משותפים, אך ישנן לא מעט חושות בהם תוכלו לבקש חדר עם מקלחת ושירותים פרטיים.

ברוב החושות בסיני תוכלו למצוא גם חנויות עם שלל מזכרות, ציוד שנירקול, בגדים ותוספות נחמדות לבית כמו ערסלים, שטיחים ואהילים. בנוסף במקומות רבים תוכלו למצוא גם שיעורי יוגה, או ארישות גדולות ומוצללות תחתיהן תוכלו לעשות יוגה, או לנוח בשעות החמות בזמן שאתם לוגמים מיץ קרקדה.

חשוב לזכור שכאשר אתם נשארים בחושות בסיני, חלק מהמטרה היא להתנתק מכל הסובב אתכם. הווייפי בדרך כלל מאוד גרוע עד לא עובד כלל, ועל אף שישנם כמה מקומות מהם עדיין ניתן לקבל קליטה מישראל, מומלץ להתנתק מהטלפונים (כי לנסות לגלוש שם באינטרנט עלול להיות חוויה מרגיזה ביותר) ולהנות מהקסם והרוגע של סיני באמת.

 

מקום להשכרה

תוכן עניינים

מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו