יום גיבוש בחיק הטבע –  5 פעילויות מגניבות לעשות עם ילדים

אומרים שהילדים היום הם דור המסכים וקשה לנתק אותם מהטלוויזיה או מהטלפון החכם. עם זאת, אנחנו יודעים היטב שמחות לבית ישנו עולם שלם ומרתק שכולנו נוכל להנות ממנו יחד אם נניח לרגע את הטלפון בצד. הטבע מלא בנופים פסטורליים, פרחים יפים ושלל צבעים מעוררי השראה ולפעמים ממש לא צריך לנסוע רחוק כדי להנות מכל הטוב הזה. במאמר זה ריכזנו עבורכם פעילויות מהנות שתוכלו לעשות עם הילדים בטבע.

 

  1. להקים מתחם ג'ימבורי לילדים

אם יש לכם חצר היא יכולה להיות המקום המושלם למתחם ג'ימבורי לילדים. כל שצריך הוא לשכור מחברה שמתמחה בכך מתקני ג'ימבורי שונים ואפשר גם להזמין חברים לשחק ביחד. עבור הגיל המתאים ג'ימבורי מסייע לפתח כישורים שונים, ולעשות את זה בטבע זה נחמד הרבה יותר מאשר לנסוע לקניון ולהיכנס לג'ימבורי במתחם סגור.

 

  1. להכין עצים בבקבוקים

כן – בקבוקי הפלסטיק שלכם יכולים לשמש למטרה טובה ולסייע לילדים שלכם ללמוד קצת על הטבע. הכנה של עצים בבקבוקים היא דרך נהדרת להכיר לילדים שלכם את הפלאים שטומן את הטבע בחובו (וגם לנו כהורים לא יזיק להיזכר בכך מדי פעם). כל שצריך לעשות זה לאסוף בקבוקים ולצאת החוצה ולאסוף חלקי צמחים כגון עלים, ענפים קטנים, מחטים או אצטרובלים, להכניס אותם לבקבוק ולמלא במים. כמובן, חשוב לא לפגוע בעצים בדרך וכמובן לא לקטוף פרחים מוגנים.

 

  1. סדנת ציור על אבנים

אבנים הם דבר שיש ממנו בשפע בטבע. ניתן לצאת החוצה, לאסוף אבנים בצורות ובגדלים שונים ולעשות סדנת ציור על אבנים. בשביל זה כדאי להצטייד מראש בצבעים מכל סוג המועדף עליכם: צבעי גואש, צבעי מים ועוד.

 

  1. על האש משפחתי

אחד השילובים המהנים בחיים הם זמן איכות עם המשפחה ואוכל – ולעשות על האש משפחתי בטבע היא דרך נהדרת לשלב בין שני אלו. בארץ היפה שלנו יש מגוון אתרי טבע שניתן לנסוע אליהם ולעשות בהם מנגל, וכל שצריך זה להצטייד מראש בציוד הנדרש (מנגל, גחלים, דלק וכדומה) ובאוכל, וכמובן לא לשכוח לנקות אחרינו.

 

  1. הכינו הר געש

ילדים תמיד אוהבים לראות דברים מתפוצצים (וגם מבוגרים, אם לומר את האמת) ודברים כאלו ממש לא חייבים להיות מסוכנים. כל שצריך לעשות זה להכניס סודה לשתייה לתוך בקבוק קטן, להניח אותו על הקרקע ולערום מסביבו חול. לאחר מכן נשפוך מעט חומץ לבן לתוך פתח הבקבוק ונראה איך הוא תוסס ומתפרץ ממש כמו הר געש.

 

מחפשים אטרקציות לילדים? שיכרו ציוד מעידנ'ס

מחפשים אטרקציות מעניינות שיעזרו לכם להעביר את הזמן עם הילדים ויקנו זמן איכות עם המשפחה? בעידנ'ס תוכלו לשכור ציוד לאטרקציות שונות עם הילדים מכל מיני סוגים: השכרת מתנפחים, מתקני ג'ימבורי, סימולטור מרוץ מכוניות, משקפי מציאות מדומה ועוד.

ילדים בטבע

תוכן עניינים

מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו