הבית עובר שיפוץ? צאו לנופש

שיפוץ הבית שלנו הוא התחלה של משהו חדש ונפלא, שינוי בבית הוא הזדמנות לרענון הרגלים ישנים, ולהתפתחות אישית. למרות זאת, שיפוץ הבית הוא עדיין תהליך קשה ומתיש נפשית ופיזית. מתכנון השיפוץ, לגיוס המשאבים הכספיים הנדרשים, להשגת כלל האישורים מהרשויות, למציאת קבלן ועד לתהליך הבנייה עצמו, מדובר בסיטואציה לא פשוטה. כאשר הבית בתהליכי הבנייה, והשימוש בו מוגבל או שאין לכם אפשרות לעשות בו שימוש כלל, הקושי לעיתים מעמיק. חשוב מאוד שתנסו להוציא את המרב מהסיטואציה הלא פשוטה בה אתם נמצאים. כדאי מאוד להפוך את הימים בהם עליכם לשהות מחוץ לבית שלכם להזדמנות במקום לעול, ולהפוך את התקופה למהנה ומרגשת ככל שאפשר.

 

הדברים שכדאי לעשות בזמן שהבית עובר שיפוץ

כאשר הבית עובר שיפוץ, כדאי מאוד שתוכלו להיות עם ראש שקט בידיעה שהשיפוץ עובר בצורה חלקה, מהבנייה עצמה ועד שימור ופיתוח תשתיות. על כן הכנו לכם רשימה של 3 רעיונות אשר תוכלו לעשות בזמן שהבית עובר שיפוץ.

 

ספא

ביקור בספא מפנק בארץ או בחו"ל, הוא אידיאלי בזמן שהבית עובר שיפוץ. הספא מאפשר לכם להסיר מעליכם את שכבת הדאגות והחששות, ולהירגע אחרי המון זמן של מתח ולחץ. כדאי מאוד לשלב בביקור בספא גם מסאז' מפנק וזוגי, שיעניק לכם ולבן הזוג זמן יחד שאינו מוקדש לשיחות בנושא שיפוץ הבית. הביקור בספא יחדש אתכם, בזמן שאתם מחדשים את הבית.

 

טיול

הזמן בו אין לכם אפשרות לעשות שימוש בבית הוא הזדמנות נהדרת לטיול. אם מדובר במספר ימים גדול יחסית, כדאי מאוד לשקול לנצל את הזמן לחופשה ולטוס. הטיול יאפשר לכם להתנתק מהשיפוצים לכמה ימים, לחדש את המאגרים ולחזור טעונים באנרגיה חדשה לעבודות הבנייה ועיצוב הבית המוגמר.

 

ביקורי משפחה

פעמים רבות, בזמן שיפוץ הבית אנחנו פונים אל בן משפחה קרוב או אל חברים, וישנים אצלם מספר ימים עד שהשיפוץ מסתיים. כדאי מאוד לשקול לנצל את ההזדמנות לחידוש וחיזוק קשרים משפחתיים. נסו לעבור בין בני משפחה רבים, או אולי אפילו בקרו אצל הדודים בחו"ל, כך שהנטל של האירוח לא יכביד על איש, ותהיה לכם הזדמנות לפגוש מגוון של בני משפחה.

 

אל תוותרו על הפינוק שמגיע לכם

לעיתים קרובות, החשש שמלווה את שיפוץ הבית ממלא אותנו, ומונע מאתנו לקחת את פסק הזמן לו אנו ראויים. כדי להוריד את החשש למינימום, כדאי מאוד לבחור בעלי מקצוע ברמות הגבוהות ביותר. אתר שיפוצים פלוס מציע לכם לבחור מתוך רשימת של בעלי מקצוע, כאשר לכולם מוצמד דירוג אמין. האתר לא מפרסם בעלי מקצוע שדירוגם לא גבוה, ולכן בחירת השיפוצניק מתוכו היא כדאית במיוחד, ותאפשר לכם להתפנק בביקור אחד בספא איכותי, או מטיול נעים בחיק הטבע בארץ או בחו"ל בלי פחד.

בנוסף לעבודות האינסטלציה חלק חשוב בשיפוץ, ועליהן להיות מוקפדות במיוחד כדי למנוע נזק לאחר מעשה, לפני היציאה לנופש כדאי שתסגרו פינה זאת. למידע נוסף על אינסטלציה לחצו כאן.

תוכן עניינים

מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו